Thursday 1 November 2018

Protein Tozsuz 3 farklı PROTEIN SHAKE [ Vegan ] veya [ Sade ]

Kanalıma hoşgeldiniz

Denenmiş tariflerimi sizlerle paylaşlamtan çook mutluyum,

Arzu ve isteklerinize açığım..

❌ Arkadaşlar Tarif vegan diye belirttim fakat içine bal kullandım,Bal yerine Akçaağaç şurubu kullanabilirsiniz,

Veya balı tamamen kaldırabilirsiniz.✅

Bugünkü tarifim spor yapanlara ,saglikli beslenlere veya vegan olanlar icin süper bir tarifdir..

damak zevkinize göre malzemeleri istediniz sekilde degistirebilirsiniz...

kahvalti niyetine icilir,uzun süre tok tutar veya spor yapanlar spora gitmeden 1 bardak icebilir..

bu tür tarifleri seviyorum,spor yaptigimi düsünmeyin,oglum spor yaptigi icin oda cok arastirip tarifler buluyor veya ben arastiriyorum :)

Bilgilerimizi sizlerle paylasmaktan mutluyum..

Sevgiler,Emine

Malzemeler:

__

Instagram: arkadaşlar,

Adım Emine

Mutfakta uğraşmayı seviyorum,ve sizlere tüm detay ve püf noktaları ile bilgilerimi paylaşmak istiyorum.

Tariflerime yorumlarınızı bekliyorum..Sizlerin yorumu benim için çok önemli,inşallah sizlere faydalı olurum..

Eğer videolarımdan hemen haberdar olmak istiyorsanız "Abone ol" tıklamayı unutmayın.

Sevgiler.

__

No comments:

Post a Comment